KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Rita Jadi Orang Ketiga Dalam Rumah Tangga Aqasha?

loading...

Pendedahan itu dibuat berdasarkan beberapa posting yang dimuat naik isteri Aqasha menerusi Instagramnya.
Dalam postingnya itu, Baizura mendedahkan beberapa screenshoot perbualan antara suaminya dengan seorang wanita dengan kapsyen #kenapagatalsangatsis dan #maruahletakmanasis.
Pada masa yang sama, menerusi ruangan komen, Baizura turut memberi bayangan mengenai identiti wanita yang dikaitkan dengan suaminya itu iaitu sudah berkahwin dua kali dan berusia 40-an.
Rita Jadi Orang Ketiga Dalam Rumah Tangga Aqasha?
Pun begitu, posting tersebut kemudian telah dipadam.
Terbaharu, Baizura sekali lagi memuat naik status panjang lebar mengenai rumah tangganya dengan mengakui sudah berputus asa dalam perhubungannya itu.

Menurutnya, dia sudah pun berjuang dalam rumah tangganya namun kini dia sudah tidak berdaya memandangkan dia cedera teruk dan sudah tiba masanya menyedari kenyataan itu.

“Hari I rasa cukup untuk I fightI tau I dah kalah lama dah tapi I tetap fight. Tapi I tak sedar ada perempuan lain yang tengah fight so hard juga untuk diri dia masa I struggle fight untuk family I, untuk pastikan anak-anak I ada complete family.
I kalah, I putus asa banyak kali tapi I keep fighting. I fight, fight and fight…
“But I cedera teruk. I can’t take it anymore. I kalah. I mengaku kalah. I kena tau limit I sampai mana. Even though I’ve lost my battle, I would still advise any wife out there to fight. It’s okay kalau cedera parah pun, kita kuat. Kita akan recover. Tapi kena tau bila patut stop,” antara tulisnya.
Sementara itu, Baizura berkata dia tidak mahu lagi mengeruhkan keadaan dengan menceritakan keburukan suaminya dan wanita itu kerana menfikirkan masa depan anak-anaknya.
Luahan sedih Baizura nyata mengundang reaksi peminat yang simpati dengan nasibnya.
Apa yang mengejutkan, ada netizen mengkaitkan nama pelakon Rita Rudaini dalam permasalahan rumah tangga Aqasha dan Baizura.
Rita Jadi Orang Ketiga Dalam Rumah Tangga Aqasha?
Keep fighting sis.! Dont give up and never ever give up.! I wonder perempuan zaman sekarang memang kebulur laki orang ke. @emeldarosemila Rita Rudaini. Undeniable.!,” tulis Miss_nobodyperfect.
“Punyalaa marah Hanez Suraya the last time. Now its her turn to wreck! A woman with no principal. What the hell! @ritrud727,” tulis Emeldarosemila.


“TERLAMPAU BUSY BODY memang janda birah tu. Konon dia nak perjuangkan hak wanita teraniaya. Last-last sekarang nie ape cerita. One more thing dia cakap tu semua balik kat diri dia. Bukan main dulu maki Zarema Zainal marahkan Hanez Suraya. Now.! Haihhhhh. Ajak laki orang buat anak. Ajer giler jek janda birah tu,” tulis Miss_nobodyperfect.
Aqasha dan Baizura mendirikan rumah tangga pada 10 Oktober 2010 dan dikurniakan dua cahaya mata.
Dalam pada itu, Rita Rudaini dilihat masih lagi belum memberi respon mengenai gosip yang mengaitkan namanya ini.

Sumber – MYNEWSHUB.CC
loading...

0 Response to "Rita Jadi Orang Ketiga Dalam Rumah Tangga Aqasha?"

Post a Comment